Wijthmen 1 speelt dinsdagavond in PEC Stadion

14 september 2017 19:45

Het affiche in juni was: 'PEC Zwolle komt naar Wijthmen'. We zijn nog geen 3 maanden verder en we kunnen een nieuw aanplakbiljet maken: 'Wijthmen komt naar PEC'.

Dinsdag 19 september a.s. speelt Wijthmen 1 een bekerwedstrijd tegen Zalk 1. De wedstrijd was gepland op de Elshof, aanvang 20.00 uur. Hiervoor is echter verlichting nodig. Nu is deze sinds enkele jaren aanwezig op het tweede veld, maar daar ontbreekt  de afrastering. Zonder afrastering mogen er geen wedstrijden met het eerste elftal gespeeld worden.

Goede raad is duur, maar er is een oplossing gevonden met dank aan Alfred Meiberg!!!!!!!!!

De wedstrijd wordt nu gespeeld in………………… Het PEC Zwolle stadion!!!!!!!!!!

Vanaf 19.00 is de 'ingang' van het MAC3PARK Stadion (de deur van het spelershome, iets rechts van de hoofdingang) open en is men welkom in het spelershome voor het nuttigen van een consumptie voor en na de wedstrijd. De hoofdtribune is vrij toegankelijk. De wedstrijd begint om 20.00 uur.

Voor alle leden van vv Wijthmen, Hoonhorst , JCHW (Jeugd Combinatie Hoonhorst Wijthmen), sponsoren en andere belangstellenden een unieke gelegenheid om ons eerste elftal aan te moedigen.

Komt allen!!!!!!!!!