Geschiedenis 50 jaar V.V.Wijthmen

25 december 2018 9:30

Volgend jaar viert de voetbalvereniging Wijthmen haar 50e jarig jubileum en dat wil het bestuur van onze vereniging niet ongemerkt voorbij laten gaan.
Op 28 april 1969 vond de oprichtingsvergadering plaats bij onze sponsor, toen nog met de verkorte naam “Café de Mol.”

Wijthmen heeft intussen een feestcomité het leven laten zien waarvan u vast nog veel gaat horen. Wij, de redactie van deze website doen alvast een duit in het zakje door u een stukje geschiedenis van onze voetbalvereniging te vertellen onder de titel  “highlight van 50 seizoenen,” met nog een bonus van de samenstelling van het bestuur over deze 50 seizoenen. Ook is er een overzicht van alle trainers-coaches die Wijthmen gedurende die tijd aandeden, compleet met hun prestaties met de selecties.

Het betrof hier een megaklus die ik hoop iedereen zal kunnen waarderen. De tijd tussen Kerst en nieuwjaar kan een prachtig ogenblik zijn om het reilen en zeilen van de roodhemde eens op het gemak te bekijken. Wij wensen u alvast fijne feestdagen en veel leesplezier toe.

Gerard Hulsmann