aangescherpte coronamaatregelen vanaf zaterdag 6 november

5 november 2021 15:30

Alleen met coronatoegangsbewijs in kleedkamer en kantine

De aangescherpte coronamaatregelen van het kabinet hebben consequenties voor de toegang en het gebruik van het Kulturhus inclusief de kleedkamers en toiletten op Sportpark De Elshof. Mensen vanaf 18 jaar mogen vanaf 6 november alleen naar binnen met een coronatoegangsbewijs (CTB).
Voor een uitgebreide uitleg: zie NOCNSF voor het protocol Verantwoord Sporten.

Daarom moet u als voetballer in ogenschouw nemen, dat u - behalve bij de ingang van de kantine - ook bij de kleedkamers wordt gecontroleerd of u bent gevaccineerd of getest. Want ongevaccineerd mag u dan misschien wel voetballen, maar niet omkleden of douchen in de kleedkamer. Ook een biertje drinken in de kantine gaat ongevaccineerd niet. En u mag ook niet naar het toilet.

En ook voor toeschouwers geldt: u mag in de buitenlucht kijken, maar niet naar binnen voor een drankje of toiletbezoek.

Tot slot: om een opstopping in de rust van de wedstrijd Wijthmen – Reaal Dronten te voorkomen, wordt de koffie in de rust buiten verkocht. Mits in het bezit van een coronatoegangsbewijs kunt u de koffie binnen drinken.

We rekenen op uw aller medewerking!

VV Wijthmen en Stichting Gemeenschapscentrum De Elshof