Teams indeling JCHW 2022-2023

12 juni 2022 16:15

Hierbij presenteren wij de indeling van de jeugdteams van JCHW.

Het was zoals altijd een flinke puzzel. Helaas hebben we een meidenteam minder. MO19 hebben wij noodzakelijk moeten verdelen onder MO15 en Dames. Het meisjesteam O12 gaat spelen onder de naam JO12-2, dit omdat er geen MO12 competitie is in Oost.

Voor de teams JO8 tm JO12 is het spelen in 4-fasen al wel bekend. Maar vanaf het volgende seizoen bestaat de competitie bij de JO13 t/m JO19 ook uit fasen (3 fasen). De 1e fase bestaat uit 5 wedstrijden. Deze staat tegelijkertijd in het teken van de bekercompetitie (teams plaatsen zich voor de volgende ronde van de bekercompetitie op basis van de resultaten in deze 1e fase)

Na de herfstvakantie volgt de 2e fase die bestaat uit 7 wedstrijden. Indeling op basis van de resultaten van de 1e fase.

In het voorjaar wordt een herindeling toegepast op basis van de resultaten in de betreffende beker-/competitiefase. In deze 3e fase worden teams bij elkaar geplaatst in nieuwe poules en hierin treft een team iedere tegenstander éénmaal.

Mochten jullie vragen hebben over de indeling, dan verzoeken wij jullie deze, bij voorkeur per mail, te stellen aan [email protected]. Wij hopen echter dat iedereen zich kan vinden en schikken naar deze indeling.

Wij wensen jullie alvast een hele fijne vakantie toe en zien/spreken elkaar vast weer in het nieuwe seizoen !

Met vriendelijke groet,
Jeugdcommissie JCHW
Koos - Marin - Ruben - Jorry - Marjan

Oja, waar worden de thuiswedstrijden gespeeld in 2022/2023?
Hoonhorst : JO19 - JO13 - JO12-1 - JO11 - JO9 - JO8
Wijthmen  : JO17 - MO15 - JO12-2 - JO10-1 en JO10-2 - VR1

Klik op onderstaande link voor de team indeling:
JCHW_indeling_2022-2023_websites.xlsx