Team-informatie

Het veteranenteam is in Wijthmen in seizoen 2014-2015 van de grond gekomen, mede om de 'oude voetballer' actief te houden of krijgen. Criterium is dat je 35 jaar of ouder bent.

Op deze foto van mei 2018 zitten de Wijthmen-spelers in het bekende rode shirt, maar ook in groen. Er waren bij deze thuiswedstrijd genoeg spelers voor 2 teams!

Ongeveer één keer per maand wordt er door een vereniging een toernooitje georganiseerd, waarbij er dan 3, 4 of 5 wedstrijden gespeeld worden van 15 a 20 minuten.

De opzet is om te komen tot 3 toernooien in het voorjaar en 3 in het najaar, die beginnen om 19.30 uur en niet later klaar zijn dan 21.30 uur want.....

.... naborrelen is ook belangrijk!!

Op dit moment wordt er niet getraind, maar mogelijk dat dit in de toekomst nog gaat veranderen.

Teamsponsors: