Team-informatie

Achter v.l.n.r.Reef Charlesworth, Peter Wubbolts, Bram Nijhof, Mike Kleinmeulman, ..., ..., ....

Onder v.l.n.r. Niek Bonder, Sam v. Krevel, Noor Schuurman, Mart Peek, Stef Teusink, Sem Jansen, Dylan Schroten en Johathan Veldman.

Leiders: Richard Jansen en Cristiaan Kleinmeulman.

Het mini team speelt mee in een Sallandse competitie. Kleine verenigingen kunnen op die manier de allerkleinsten op een speelse manier met voetbal kennis laten maken. Er worden in een half seizoen een aantal zaterdagen een 'toernooitje' gespeeld, met gemiddeld 3 wedstrijden van 12 minuten. Plezier staat voorop en er worden geen standen bijgehouden. Mocht een wedstrijd afgelast worden vanwege de weersomstandigheden, dan wordt deze ook niet meer ingehaald.

Het team traint dit jaar in Hoonhorst en zal ook daar zijn toernooitje spelen.

Er zijn ook veel spelertjes die nog niet mee doen aan de wedstijdjes en alleen trainen.