Team-informatie

Foto van mini's 1 volgt. Hierin spelen Noor, Elin, Per, Stef en Colin.

Linker foto zijn de mini's 3 met Imke, Jasper, Ruben, Stan en Elise.

Rechter foto mini's 2 met Liv, Lenn, Claudy, Reef en Linde.

Trainers: Marlous Hülsmann en Manfred Veneboer.

Leiders: Roy Schuurman (1), Jeroen Harink(2) en Kirsten vd Pavert (3).

De mini-teams trainen samen en kunnen meespelen in een Sallandse competitie. Kleine verenigingen kunnen op die manier de allerkleinsten op een speelse manier met voetbal kennis laten maken. Er worden in een half seizoen een aantal zaterdagen een 'toernooitje' gespeeld, met gemiddeld 3 wedstrijden van 12 minuten. Plezier staat voorop en er worden geen standen bijgehouden. Mocht een wedstrijd afgelast worden vanwege de weersomstandigheden, dan wordt deze ook niet meer ingehaald.

De mini's trainen dit jaar in Wijthmen en zal ook daar de 'thuis toernooitjes' spelen.

Dit jaar zijn er 1 of 2 teams in Wijthmen te bewonderen op 29 september, 13 oktober en 17 november tussen 11 en 12.30 uur.