Update maatregelen COVID-19 en Algemene Leden Vergadering

Algemene Leden Vergadering
digitaal op maandag 23 november 2020

Beste leden van VV Wijthmen,

Ook dit jaar wil (lees moet) het bestuur een Algemene Leden Vergadering (ALV) organiseren. Door de maatregelen van het kabinet is de kantine (horeca) gesloten. Dit betekent dat wij geen fysieke ALV kunnen organiseren.

Toch is er wel een aantal onderwerpen die het bestuur met de leden moet bespreken. Voor sommige onderwerpen heeft het bestuur toestemming of akkoord van de leden nodig. Denk hierbij aan het (financieel) jaarverslag over het afgelopen jaar en bestuurswisselingen

Daarom organiseren wij op maandag 23 november 2020 om 20.00 uur een digitale AL

Het is de bedoeling om de leden via een digitale vergadering op de computer, tablet of smartphone deel te laten nemen. Omdat dit niet ons dagelijks werk is, moeten we nog wel het een en ander regelen. Hierover krijgen de leden per e-mail nader bericht.

Met spotieve groet,
het bestuur van VV Wijthmen