Facebook Toestaan Niet toestaan

Algemene ledenvergadering op 23 november 2020 om 20.00 uur in Teams

14 november 2020 11:15

Vanwege de coronapandemie vindt de ALV in digitaal verband plaats.

Beste leden van VV Wijthmen,

Hierbij nodigen wij jullie van harte uit voor onze Algemene Ledenvergadering (ALV) op maandag 23 november 2020 om 20.00 uur.

Je kunt je voor de ALV aanmelden via [email protected]. Binnen enkele dagen ontvang je dan een digitale uitnodiging met een link naar de Teamsvergadering.

Als je de digitale uitnodiging wilt ontvangen op een ander e-mailadres dan waarop je je hebt opgegeven, bijvoorbeeld het e-mailadres van je werk waarop je al via Teams kunt vergaderen, geef dat dan aan in je aanmelding.

Om technische redenen kun je je aanmelden tot vrijdag 20 november om 18.00 uur.

Ook als je niet kunt, meld je dan af via [email protected].

Voor sommige leden zal digitaal vergaderen via Teams (of een ander programma) inmiddels gesneden koek zijn.

Wij realiseren ons dat andere leden hiermee geen ervaring hebben en we zullen daarom enkele dagen voor de ALV ook een ‘proefvergadering’ organiseren. Dit om leden in de gelegenheid te stellen zich voor Teams aan te melden en om een aantal aspecten (technisch) te testen. Leden die daar gebruik van willen maken kunnen dit bij de aanmelding aangeven.

We hebben Gerard Reins en Martijn Beltman bereid gevonden om ons te helpen bij het digitaal vergaderen met Teams.

In de digitale uitnodiging zullen instructies worden meegezonden hoe je je kunt aanmelden en wat je moet doen als je hulp nodig hebt als het niet lukt.

Vanaf een half uur voor aanvang van zowel de proefvergadering als de eigenlijke ALV kan er aangemeld worden in Teams met de link in de digitale uitnodiging.

Als dit dus niet lukt en je even hulp nodig hebt, kun je een mailtje te sturen naar het tijdelijk aangemaakte e-mailadres [email protected]. Gerard of Martijn zal dan contact met je opnemen om je even te helpen.

In de links ( agenda - notulen ) vind je de agenda ALV 2020 en de notulen van de ALV 2019. Mocht je aanvullende punten voor de agenda hebben, opmerkingen over het verslag of kandidaten voor de kascommissie en het bestuur of vragen voor de rondvraag, dan kun je die ook tot vrijdag 20 november om 18.00 uur doorgeven via [email protected]. De financiële cijfers presenteren we tijdens de vergadering. Deze worden niet vooraf toegestuurd, ook niet op verzoek per e-mail.

Blijf gezond en ben er voor elkaar.

Met sportieve groet,

Het bestuur van VV Wijthmen.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!