VV Wijthmen versterkt zich met Jari Ebeling en Niek Holterman

19 april 2021 20:45

Jari Ebeling en Niek Holterman gaan het aankomende voetbalseizoen 2021-2022 voor VV Wijthmen spelen. Beide spelers komen over vanuit de jeugd van VV SVI.

Jari (19 jaar) en Niek (19 jaar) spelen hun hele jeugd al bij VV SVI uit Zwolle. Dit seizoen komen ze nog uit in de O19-1 bij VV SVI. Aankomend seizoen gaan ze allebei hun eerste stappen in het seniorenvoetbal maken. Jari is een linksbenige aanvaller en Niek speelt vooral op het middenveld, maar kan ook uit de voeten als linksback.

Jari Ebeling en Niek Holterman 2.jpg

Zowel Jari als Niek kijken er naar uit om volgend seizoen voor VV Wijthmen uit te komen. “Ik wil mijzelf graag verder ontwikkelen en ik denk dat VV Wijthmen daarvoor een goede stap is. Ook hoop ik dat ik van waarde kan zijn voor het team en de club”, aldus Jari. Niek staat hier hetzelfde in. “Ik kijk er naar uit om hier de komende jaren veel te leren van het seniorenvoetbal en mezelf verder te ontwikkelen. Ik hoop zoveel mogelijk minuten te spelen en een bijdrage kan leveren aan een succesvol seizoen”.

VV Wijthmen is blij met de komst van de talentvolle spelers. Wij hopen dat zij zich hier verder kunnen ontwikkelen en kunnen bijdragen aan mooie prestaties met VV Wijthmen.

Jari en Niek, van harte welkom bij onze vereniging en veel succes gewenst!