Na een welverdiende vakantie willen we, als VCHW dit seizoen op een ander manier aftrappen dan wij tot op heden hebben gedaan. Dit jaar willen wij namelijk op een centrale manier met jullie het seizoen beginnen, genaamd De Regeldag. De regeldag is een jaarlijkse startdag van de jeugdvereniging waarin wij dus samen het nieuwe voetbalseizoen aftrappen. Na de startdag begint de periodiseringskalender van de technische commissie en kan er begonnen worden met de trainingen gecoördineerd door de hoofd jeugdopleidingen. Dit jaar gebeurt dit op 27 augustus in Hoonhorst vanaf 9:00 tot 12:30. Ouders zijn daarbij uiteraard hartstikke welkom om deze dag mee te beleven.
Wij willen dit graag organiseren om de volgende redenen;
- Door de regeldag hebben we een gezamenlijke start en kunnen wij ons vanaf het begin van het seizoen verenigen.
- Wij kunnen verschillende materialen overzichtelijk uitdelen.
- Zaken die nog niet geregeld zijn binnen teams kunnen op de regeldag geregeld worden zodat elk team op een goede manier aan het seizoen kan beginnen.
- Zorgen voor een optimale start van iedereen zijn/haar seizoen.
Op de regeldag zijn er verschillende leuke dingen op het sportpark te doen. Dit wordt verzorgd i.s.m. de nevenactiveitencommissie (=NAC). De bedoeling is dat je met je eigen team doordraait en zo elk onderdeel langsgaat. Dit bespaart tijd en het is een leuke introductie van het nieuwe seizoen.
Er zijn 3 rondes waarin elk team 4 onderdelen langsgaat. Elk onderdeel duurt ongeveer 15 minuten, waardoor ieder team binnen 1 uur elk onderdeel heeft gehad. Zorg dus dat je op tijd bent, want dan kunnen wij op tijd beginnen.
De onderdelen:
- Het ophalen van de spelerstassen, waterzakken en dergelijk spelersmateriaal. Daarnaast ontvangen de leiders/trainers ook hun materialen die zij nodig hebben.
- De spelersfoto’s. Aan het begin van het seizoen willen we dat er standaard een groepsfoto van het team gemaakt wordt en dat er een persoonlijke foto wordt gemaakt van de spelers. Dit fotomoment wordt eenmalig aangeboden.
- Een presentatie van de technische commissie. Het technisch beleidsplan wordt vanaf aankomend seizoen in gebruik genomen en deze wil de technische commissie graag aan jullie presenteren. Deze vindt plaats in V2.
- Een funactiviteit waarbij de kinderen een leuke activiteit doen.
Daarnaast zijn er afgevaardigden aanwezig van het jeugdbestuur om eventuele vragen te beantwoorden of u door te verwijzen naar de juiste persoon binnen de vereniging.
Bij vragen kunt u terecht bij [email protected]
Schema
Ronde 1:
Voor de eerste ronde zijn de teams: mini’s tot J012-2 en het duurt van 9:00-10:00.
Tijd/Teams
|
J012-2
|
J08-1
|
J09-1
|
Mini’s
|
9:00- 9:15
|
Onderdeel 1
|
Onderdeel 2
|
Onderdeel 3
|
Onderdeel 4
|
9:15- 9:30
|
Onderdeel 2
|
Onderdeel 3
|
Onderdeel 4
|
Onderdeel 1
|
9:30- 9:45
|
Onderdeel 3
|
Onderdeel 4
|
Onderdeel 1
|
Onderdeel 2
|
9:45- 10:00
|
Onderdeel 4
|
Onderdeel 1
|
Onderdeel 2
|
Onderdeel 3
|
*Er zit een uitloop van 15 minuten voor de volgende groep
Ronde 2
Voor de tweede ronde zijn de teams: J010-1 tot J012-1 en het duurt van 10:15-11:15.
Tijd/Teams
|
J010-1
|
J011-1
|
J010-2
|
J012-1
|
10:15- 10:30
|
Onderdeel 1
|
Onderdeel 2
|
Onderdeel 3
|
Onderdeel 4
|
10:30- 10:45
|
Onderdeel 2
|
Onderdeel 3
|
Onderdeel 4
|
Onderdeel 1
|
10:45- 11:00
|
Onderdeel 3
|
Onderdeel 4
|
Onderdeel 1
|
Onderdeel 2
|
11:00- 11:15
|
Onderdeel 4
|
Onderdeel 1
|
Onderdeel 2
|
Onderdeel 3
|
*Er zit een uitloop van 15 minuten voor de volgende groep
Ronde 3
Voor de derde ronde zijn de teams: J013-1 tot J019-1
Tijd/Teams
|
J013-1
|
M015-1
|
J017-1
|
J019-1
|
11:30- 11:45
|
Onderdeel 1
|
Onderdeel 2
|
Onderdeel 3
|
Onderdeel 4
|
11:45- 12:00
|
Onderdeel 2
|
Onderdeel 3
|
Onderdeel 4
|
Onderdeel 1
|
12:00- 12:15
|
Onderdeel 3
|
Onderdeel 4
|
Onderdeel 1
|
Onderdeel 2
|
12:15- 12:30
|
Onderdeel 4
|
Onderdeel 1
|
Onderdeel 2
|
Onderdeel 3
|