VV Wijthmen 2 behaalt top 50 van ‘De wedstrijd van je leven’!

7 mei 2023 11:15

Afgelopen week werd bekend dat ons 2e elftal bij de top 50 zit die kans maken op “de wedstrijd van je leven”. Het winnende team speelt op vrijdag 9 juni onder leiding van scheidsrechter Bas Nijhuis tegen de oud-profs van FC de Rebellen.

De wedstrijd wordt live uitgezonden door ESPN, inclusief voor- en nabeschouwing, interviews van Hans Kraaij jr en wedstrijdcommentaar van Koert Westerman. Het 2e elftal zit hier dus ook nog bij en heeft jullie steun hard nodig.

Als enige team uit regio Zwolle willen we graag de rebellen het mooie gras van Wijthmen laten zien. De winnaar wordt gekozen aan de hand van stemmen en ludieke acties. Houdt daarom vooral het Instagram account @vvwijthmen2 in de gaten.

Stemmen kan via https://www.wedstrijdvanjeleven.nl/#/club/bbky467-t103593551/  door op Wijthmen 2 te stemmen als supporter, dit kan nog t/m 13 mei. Je kunt ons ontzettend helpen door te stemmen en onze social media acties te delen. Er zijn zelfs nog prachtige voetbalshirts te winnen door te stemmen en dit te delen via Instagram (vergeet hierbij niet @vvwijthmen2 te taggen).

We rekenen op jullie steun, en zien elkaar hopelijk vrijdag 9 juni!

VV Wijthmen 2