Oud ijzer actie v.v. Wijthmen

22 april 21:00  In het paasweekend op zaterdag 30 maart 2024 organiseerde het tweede elftal van v.v. Wijthmen de jaarlijkse oud ijzer actie.meer »

439x gelezen

Revanche op UD

21 april 8:30  Het eerste elftal revancheerde zich bij Koninklijke UD voor de zure nederlaag eerder dit seizoen: 0-1. Matchwinner was Nick van Gurp (foto).meer »

303x gelezen

Voorzitter Robert Hülsmann gehuldigd

16 april 20:15  Onze voorzitter Robert Hülsmann is toegetreden tot het illustere gezelschap, dat meer dan vijftig jaar als lid aan onze club verbonden is. Daarbij is kort stilgestaan door het bestuur. Hieronder (de uitgebreide versie van) de toespraak van Erik Bos bij het bereiken van deze mijlpaal. meer »

813x gelezen

Drie punten en twee debutanten

14 april 20:30  “Het zou toch niet weer?” Je zag het iedereen in en om het veld denken. Tegenstander MVV maakte de aansluitingstreffer in de dying seconds. En het eerste elftal verspeelde dit seizoen meer punten in blessuretijd. Nu niet. Het bleef bij 3-2.meer »

456x gelezen

FAMILIEDAG 2024 RELATIETOERNOOI

9 april 18:30  Na een succesvolle editie 2023, staat 2024 weer voor de deur. Wij organiseren weer het bekende voetbaltoernooi waaraan buurten, vrienden, families of andere gelegenheidsteams mee kunnen doen.meer »

202x gelezen

Eclatante zege

7 april 13:45  Het eerste elftal speelde één van zijn betere wedstrijden van het seizoen. Na de nederlaag (2-3 na 2-0) van vorige week werd de ontgoocheling weggepoetst in Hattemerbroek. De roodwitten hadden gehakt kunnen maken van Noord Veluwe Boys, want het regende kansen op de eerste mooie lentedag van het jaar, maar hielden het nog bescheiden bij 5-1. meer »

390x gelezen

Ga naar archief