Vertrouwenscontactpersoon

De samenwerking tussen Wijthmen en Hoonhorst geeft aan dat de beide  clubs open staan voor veranderingen en vernieuwingen.

Dat blijkt onder andere uit het aanstellen van een vertrouwenscontactpersoon bij de verenigingen.

Diegene die deze rol gaat vervullen is vertrouwd met het werken aan oplossingen vanuit een open en eerlijke samenwerking.

Gea de Wit-Verweij (1953), is bereid gevonden om voor de VV Wythmen als vertrouwenscontactpersoon te willen functioneren, evenals voor de VV Hoonhorst.

Gea heeft de nodige ervaring in diverse werkgebieden. Als psychosociaal therapeut heeft Gea jarenlang een praktijk gehad waar alle mogelijke stressgerelateerde problemen aan bod kwamen en werd er samengewerkt aan oplossingen.

Heden ten dage is Gea nog steeds actief in het samenwerken met mensen om te inspireren en motiveren bij een kwalitatief zo goed mogelijke vorm van leven. Daarnaast houdt zij van sportief bezig zijn, zoals het tennissen en pilates in Hoonhorst.

En dan nu vertrouwenscontactpersoon bij vv Wijthmen en vv Hoonhorst. Dit betekent dat als er door leden of mensen die actief betrokken zijn bij één van beide voetbalclubs, problemen worden ervaren die in vertrouwen behandeld dienen te worden er via [email protected]  contact mag worden opgenomen.

Voor elk probleem is een oplossing te vinden.