JO19-1 gehuldigd ivm kampioenschap najaarscompetitie

9 februari 2019 20:00

Zoals iedereen wellicht nog weet is onze JO19-1 kampioen geworden van de najaarscompetitie 2018. Dit gebeurde echter geheel onverwachts, omdat niemand er rekening mee gehouden had dat nr. 2 ZAC zijn laatste wedstrijd zou verliezen van laagvlieger WVF. Bij winst was ZAC nl. kampioen geworden.

Door deze onverwachte ontwikkeling waren onze jongens dus nog niet gehuldigd en omdat er nog geen gelegenheid geweest was om dit te doen, had het Jeugdbestuur besloten om het team te huldigen voor vertrek naar de uitwedstrijd tegen Berkum op zaterdag 9 februari .

Uit handen van de voorzitter van het Jeugdbestuur, Edwin Kortstee, ontving aanvoerder Jens Eggens, een prachtige kampioensschaal met daarbij uiteraard de felicitaties behorende bij een kampioenschap.

Een kampioensfeest hebben ze overigens wel gehad, want toevalligerwijs hadden ze hun teamuitje gepland op de dag dat ze onverwacht kampioen werden.

De schaal bleek ook nog eens een uitstekende stimulans voor de uitwedstrijd tegen Berkum want deze werd met 1-4 gewonnen. Doelpuntenmakers waren Jelmer Lubberts (1x) en Luca Poppe (3x).

Op de foto bovenste rij van links naar rechts: Maikel Meijer (leider/trainer) , Jens Eggens, Ferron Mulder, Lukas de Wit, Luca Poppe, Jordy van der Kamp, Jelmer Lubberts, Joey Kroes (leider/ trainer), Stan Noordman.

Op de foto onderste rij van links naar rechts: Mart Kortstee, Silvan Smook, Thomas Blankvoort, Roy Diepman, Dion Diepman (gastspeler), Devin Haverkort, Stan van Straaten, Jostino Kroes.

Nogmaals van harte gefeliciteerd.

Het Jeugdbestuur.