De club van 50

is een gevarieerde groep mensen die vv Wijthmen een warm hart toedraagt en met een financiële bijdrage ondersteunt.

Doel van de
club van 50
Het doel van de club van 50 is de voetbalvereniging financieel te ondersteunen. Het geld wordt aan projecten besteed die niet uit de normale begroting van vv Wijthmen betaald worden.

Wie kunnen er lid (donateur) worden van de club van 50?
Iedereen die vv Wijthmen een warm hart toedraagt kan lid worden van de club van 50. Ook is het mogelijk om als bedrijf, familie of groep (bijv. team) lid te worden.

Wat ziet u er voor terug?
Een verdere ontwikkeling van vv Wijthmen ·  Uw naam wordt vermeld op het bord van de club van 50 en op de website. ·  U wordt op de hoogte gehouden van de zaken en/of activiteiten welke door de club van 50 bekostigd worden.

Hoe wordt het geld besteed?
Suggesties om een project te ondersteunen of voor aanschaf van materiaal worden jaarlijks door de leden van de club van 50 gedaan. Deze suggesties worden door de commissie club van 50 besproken. Deze bepalen welke suggestie gesteund wordt.

De commissie bestaat uit 3 personen en wordt in de jaarlijkse ledenvergadering van de afdeling voetbal gekozen. Commissieleden zijn voor een periode van maximaal 3 jaar lid van de commissie en kunnen na onderbreking nog eenmaal een periode  van 3 jaar commissielid zijn. De besteding van het geld door de commissie wordt in de jaarlijkse ledenvergadering van de afdeling voetbal verantwoord.
In november 2015 zijn aangesteld: Jim Brinkhof, Nick van Gurp en Max Beernink.

Hoe wordt het geld beheerd?
De gelden worden door de penningmeester van vv Wijthmen op een aparte regel geplaatst. Uitgaven worden alleen met instemming van de commissie club van 50 gedaan.

Draagt u vv Wijthmen een warm hart toe? Aarzel dan niet en wordt lid van de club van 50.

Hoe kan ik lid worden? Lid worden kan door het inschrijfformulier club van 50 hieronder te kopieren, in te vullen, te ondertekenen en in te leveren in de bestuurskamer van VV Wijthmen of te emailen naar de sponsorcommissie van vv Wijthmen.

===================================================================================

MACHTIGINGSFORMULIER

CLUB VAN 50 (of 100, 250 of 500) vv Wijthmen

Hiermee verleent ondergetekende toestemming aan de penningmeester van vv Wijthmen, om jaarlijks van zijn/haar bankrekeningnummer af te laten schrijven het aangekruiste bedrag van:

€ 50,-

€ 100,-

€ 250,-

€ 500,-

Voor elke incasso ontvang ik per email een factuur.

Bank- of girorekening:

Op naam van

Naam ondergetekende:

Datum:

Handtekening:

Gelieve deze machtigingskaart

> te emailen naar de penningmeester van VV Wijthmen, naar:   [email protected] Dit e-mailadres wordt beschermd tegen spambots. JavaScript moet zijn geactiveerd om het te bekijken.
, of
 > het ingevulde machtigingsformulier gescand e-mailen naar:   penningmeester@vv Wijthmen.nl, of
> het ingevulde formulier in te leveren in de bestuurskamer

=======================================================================