Omschrijving

Een voetbalvereniging neemt een belangrijke maatschappelijke positie in, waarbij het leiden van een voetbalvereniging steeds meer overeenkomsten vertoont met het runnen van een bedrijf en vraagt daarom om een zakelijke benadering. Naast contributie- en kantineopbrengsten is sponsoring een belangrijke inkomstenbron die noodzakelijk is voor een gezonde exploitatie van onze vereniging.

Door middel van sponsoring wordt vv Wijthmen gesteund bij het realiseren van haar sportieve doelstellingen. In meerdere opzichten is de sponsor dus een belangrijke “speler” binnen vv Wijthmen, waarbij de sponsoren de club steunt op verschillende vlakken. Informatie over sponsoring heeft dan ook het doel om de huidige- en potentiële sponsoren van vv Wijthmen inzicht te geven in de mogelijkheden om onze vereniging te ondersteunen. Naast het bieden van steun aan vv Wijthmen is sponsoring een goed middel om het bedrijf onder de aandacht te brengen in de regio Zwolle en omstreken.

Als vereniging richten wij ons erop om de sponsor voldoende tegenprestaties te bieden. Dat moet het voor de sponsor aantrekkelijk om voor sponsoring van de vv Wijthmen te kiezen. De mate van tegenprestatie hangt natuurlijk nauw samen met de gekozen mogelijkheden van sponsoring. Echter, iedere vorm van sponsoring wordt door de vv Wijthmen verwelkomd en de waardering daarvoor zal de vv Wijthmen zoveel mogelijk tot uiting laten komen. Het is voor vv Wijthmen belangrijk de continuïteit van de relatie met de sponsor te waarborgen.

Sponsormogelijkheden
vv Wijthmen biedt u als (potentiële) sponsor meerdere mogelijkheden tot sponsoring. De sponsor mogelijkheden komen tot uiting in de verschillende sponsor pakketten. De volgende sponsor pakketten zijn beschikbaar:

• Shirtsponsor pakket Senioren
  • Shirtsponsor pakket Jeugd A-B-C
  • Shirtsponsor pakket Jeugd D-E-F
  • Subsponsor pakket Senioren ( trainingspakken / voetbaltassen)
  • Subsponsor pakket Jeugd (trainingspakken / voetbaltassen)

Shirtsponsor pakket bestaat onder andere uit naamsvermelding op wedstrijdtenue / trainingspakken / voetbaltassen. Afhankelijk van de sponsorbijdrage behoudt vv Wijthmen het recht om trainingspakken en voetbaltassen separaat aan te bieden door middel van subsponsor pakketten.

• Bordsponsor pakket
  • Wedstrijdbalsponsor pakket
  • Toernooisponsor pakket
  • Kantinesponsor pakket
  • Websitesponsor pakket
  • Programmaboekjesponsor pakket

Ook andere vormen van sponsoring worden door vv Wijthmen verwelkomd. U kunt uw suggestie voorleggen aan de sponsorcommissie die samen met u de mogelijkheden zal bekijken. De sponsorcommissie bestaande uit 3 leden is binnen onze vereniging verantwoordelijk voor alle sponsorzaken. Voor contact met de leden van de sponsorcommissie stuur een email naar [email protected]
Naast email zijn de leden van de sponsorcommissie per telefoon en persoonlijk benaderbaar. Voor meer informatie over het beleid en de rol van de sponsorcommissie binnen vv Wijthmen klik hier .

Mocht u geïnteresseerd zijn in de verschillende sponsormogelijkheden of heeft u vragen, suggesties of opmerkingen dan kunt u daarvoor contact opnemen met een van de leden van de sponsorcommissie.