Contributie

Naar aanleiding van de ALV in november 2011 is een wijziging doorgevoerd in het contributiesysteem van voetbal vereniging Wijthmen. Vanaf het seizoen 2012/2013 wordt één tarief gehanteerd voor zowel de pupillen als de junioren. Daarnaast heeft de ALV ingestemd met een contributieverhoging met ingang van het seizoen 2016/2017.

Vanaf het seizoen 2016/2017 gelden de volgende contributie tarieven:

Senioren         € 180,-
Junioren € 90,-
Veteranen € 60,-
Verenigingsleden € 45,-

De inning van contributiegelden vind plaats door middel van een automatische incasso door de vereniging. Alle leden dienen hiertoe de vereniging te machtigen de contributie van zijn/haar rekening te doen afschrijven. Voetbal Vereniging Wijthmen ontvangt de contributiegelden jaarlijks of in vier termijnen, verspreid over de volgende maanden:

september  december maart juni