50 jaar voetbalvereniging Wijthmen

28 april 2019 18:15

Vandaag is het precies 50 jaar geleden, op 28 april 1969 werd bij café “De Mol” de voetbalvereniging Wijthmen opgericht. Destijds nog onder de naam Sportvereniging Wijthmen, maar voor dat moment was het binnen de vereniging nog alleen voetbal wat de klok sloeg. In die 50 jaren heeft de vereniging een stevige plaats verworven in de gemeenschappen van onze buurtschappen Wijthmen, Herfte en Zalné. Felicitaties gaan daarom uit naar het bestuur en haar leden en vrijwilligers. Dit jubileum laat de vereniging dan ook niet zonder slag of stoot voorbij gaan.

Zoals eerder vemeld zijn er op de volgende data activiteiten gepland:
Op vrijdag 17 mei is er o.a. een receptie voor bevriende verenigingen, voor sponsoren, de club van 50 en natuurlijk ook de ereleden.

Zaterdag 18 mei is er een sport- en speeldag voor de jeugd, en zaterdagavond is er een groot jubileumfeest voor alle leden en vrijwilligers van de vereniging.

Om dit jubileum niet ongemerkt voorbij te laten gaan heeft Gerard Hülsmann  namens Wijthmen.nl en Historisch Wijthmen een Kahootquiz in elkaar gezet met 21 vragen over deze mooie geschiedenis van deze bijzondere club. In deze quiz kun je je eigen kennis testen over de 50e jarige geschiedenis van je club, ook kun je een competitieverband aangaan met je vrienden en vriendinnen of met wie je wilt!

Wat moet je doen om deze quiz te spelen?

1. Open op b.v. je smartfone de storeapp en zoek naar KAHOOT.

2. Installeer de Kahoot App en open deze App.

3. Toets onder zoeken op de App VVWijthmen 50 jaar. (of toets Gerardhulsmann als je nog meer quizzen wilt spelen als b.v. Historisch Wijthmen)

4. Klik op spelen en kiest of je alleen of in competitieverband spelen wilt.

Onderstaand bericht hebben we vandaag binnengekregen van onze samenwerkingsclub:

VV Hoonhorst feliciteert VV Wijthmen  met haar 50-jarig jubileum!

Bron: www.wijthmen.nl