Nieuwjaarstoernooi 2020

5 januari 2020 18:45

Op zaterdagmiddag 4 januari 2020 vond het jaarlijks onderlinge voetbaltoernooi 7x7 plaats op sportpark “De Elshof” in Wijthmen.

De opkomst van de deelnemende teams was bijzonder hoog! Vlak voor aanvang van het tournooi moest zelfs het wedstrijdschema compleet “op de kop” worden gegooid. Dit kunststukje werd uitgevoerd door “computer-TitaTovenaar” Erik Schonewille.

Onder goede weersomstandigheden werd het programma afgewerkt, en het was opvallend dat er met veel plezier en sportiviteit werd gevoetbald. Dit allemaal onder toezicht van de vier aangestelde vakkundige scheidsrechters: Frans van Gurp, Erik van Dam, Sander Nijmeijer , Richard Klink.

Na afloop kon de organisatie van dit voetbaltoernooi, de 3Rs, Robert Krul, Rob Schonewille en Robert Hülsmann terugkijken op een zeer geslaagd voetbalevenement.
Daarna werd door een ieder de Nieuwjaarsreceptie bezocht.
Kantine “De Elshof” zal bomvol  en de sfeer was uitstekend. Ook de Nieuwjaarsreceptie was tot “in de puntjes” goed ge-organiseerd, waarvoor de complimenten.
Hierbij willen wij iedereen bedanken die op welke manier zijn “voetbalsteentje” heeft bijgedragen aan het welslagen van dit voetbalevement.
Volgend jaar, zal dit evenement wederom op de agenda van Januari worden gezet.

Om nog even na te kunnen genieten kunt u het fotoverslag bekijken welke gemaakt zijn door onze vakfotografe Caroline Eenkhoorn.

Voetbalgroet van,

Joop Veldhuis