nationale voetbaldag 2021

15 juni 2021 20:00

Op zaterdag 12 juni 2021 organiseerde VV Wijthmen de Nationale Voetbaldag 2021.

Het thema van deze dag was sport en spel. Hierbij waren er zo’n 100 kinderen aanwezig. In heel Nederland hebben ruim 500 voetbalclubs hun sociale rol op een leuke en sportieve manier onder de aandacht gebracht. Er is gevoetbald en plezier gemaakt.

Voor deze Nationale Voetbaldag is nieuw materiaal aangeschaft vanuit een budget van het Oranjefonds. Zo zijn er enkele nieuwe loopladders en hordes aangeschaft. Deze materialen blijven eigendom van de vereniging. Na afloop kregen de kinderen patat van Café Restaurant De Mol, welke ook uit het beschikbare budget is betaald. VV Wijthmen, de KNVB en het Oranje Fonds kijken terug op een succesvolle eerste editie.

Als VV Wijthmen willen we de KNVB en het Oranjefonds bedanken voor het beschikbaar stellen van het budget om het materiaal aan te schaffen en om de patat te bekostigen.

Namens het bestuur,

Jorry Veldhuis