JCHW JO10-2 Kampioen!

14 december 2021 17:15

De tweede fase begon voor JO10-2 net als in de eerste fase in de 6e klasse. Na 3 zeer ruime overwinningen besloot de KNVB het team, onder leiding van Henriƫtte Hulleman en Darina van Lenthe, naar de 4e klasse te promoveren.

Deze wedstrijden waren een stuk spannender en moeilijker! Maar ook deze werden gewonnen door de onverminderde inzet van de jongens en meiden van het team.

Op 11 december vond de kampioenswedstrijd tegen WVF plaats. Het was koud, het veld was hard en glad maar het zonnetje maakte veel goed. Koos was namens de jeugdcommissie aanwezig en merkte terecht op dat kampioenswedstrijden de slechtste zijn.

Tijdens de rust stond WVF met 2-1 voor en de spanning onder de kinderen was groot. Maar gelukkig was er snel de gelijkmaker en het laatste kwartier liep JCHW JO10-2 zelfs uit naar een knappe 5-2 overwinning!

Na felicitaties van Koos namens de jeugdcommissie werd het kampioenschap gevierd. Met trekker en wagen door Hoonhorst en patatjes bij de Mol was het feest compleet!

Kampioensfoto_2.jpg

Kampioensfoto_3.jpg

2021-12-14_17_21_42-Kampioensfoto_1.jpg_-_Fotos.png

Bovenste rij: Henriëtte Hulleman, Kim Huijsmans, Yorinde Borgonje, Maud Rienties, Darina v. Lenthe