Bijeenkomst voor trainers/leiders met Hoofd Jeugdopleidingen Sven Pazie

31 januari 2022 22:15

Afgelopen vrijdag was er in Wijthmen een eerste contactavond voor Sven Pazie als nieuwe Hoofd Jeugdopleidingen (HJO) met trainers en leiders van de jeugdelftallen van JCHW. Er kan teruggekeken worden op een geslaagde interactieve avond die afgesloten werd met een hapje en drankje namens de jeugdcommissie JCHW.

Vanaf dit seizoen is Sven Pazie nieuwe HJO voor JCHW. Sven, selectiespeler van Rohda Raalte, is geen onbekende in Hoonhorst en Wijthmen. Als inwoner van Hoonhorst heeft hij de nodige jeugdteams bij de vereniging doorlopen.

De eerste seizoenshelft stond voor de HJO in het teken van observeren en het voeren van vele gesprekken met trainers/leiders, bestuursleden voetbalzaken en andere voetbaldeskundigen binnen en buiten de vereniging. Dit leidt vanaf de komende week tot een eerste verandering in trainingsmethodiek bij de jongste jeugd. Met een enthousiaste presentatie werden trainers en leiders bijgepraat door Sven over zijn werkzaamheden tot nu toe.

20220128_201920.jpg

20220128_201906.jpg