WE TRAINEN WEER

7 augustus 2022 13:15

Heerlijk weer, een prachtige grasmat (op het tweede veld want het hoofdveld baart zorgen) en een vrij complete selectie, ondanks de vakantieperiode. Trainer Marc Helderman kan met een goed gevoel aan het nieuwe seizoen beginnen. We trainen weer.

Zaterdag 20 augustus staat de eerste oefenwedstrijd op het programma.
Dan speelt het eerste elftal in Marle tegen MVV’69 (Marle ligt bij Hellendoorn).
De aanvang van deze wedstrijd is om 14.30 uur.

Alle oefenwedstrijden worden uit gespeeld, omdat het hoofdveld op
Sportpark De Elshof (tot twee keer toe) is vervangen in de zomermaanden.
Op 3 september (in het weekeinde van de Grassparty) begint de beker met een thuiswedstrijd tegen ASC uit Dalfsen. Waarschijnlijk op het tweede veld.

Behalve de nieuwkomers René de Groes en Max Streppel konden enkele oude bekenden op de eerste training worden begroet in de persoon van Thijs Hülsmann (overgekomen van Hoonhorst), Tom Diepman en Carl Pruim. Uit de jeugd is Jesse Reins overgekomen. Kortom, het seizoen is begonnen.