Regeldag voor de jeugd

20 augustus 2023 21:00

De regeldag is een jaarlijkse startdag van de jeugdvereniging. Waarin we samen het nieuwe voetbalseizoen aftrappen. Na de startdag begint de periodiseringskalender van de technische commissie en kan er begonnen worden met trainen. Dit jaar gebeurt dit op 26 augustus in Hoonhorst vanaf 8:30 tot het begin van de middag, we proberen 12:30 aan te houden. Ouders zijn daarbij uiteraard hartstikke welkom om deze dag mee te beleven. We proberen er een leuke dag te maken met een aantal gevarieerde onderdelen.

Wij willen dit graag organiseren om de volgende redenen;

• We hebben een gezamenlijke start zodat we ons al vanaf het begin van het seizoen kunnen verenigingen. We kunnen verschillende materialen goed overzichtelijk uitdelen.
  • Zaken die nog niet geregeld zijn binnen teams kunnen op de regeldag geregeld worden zodat elk team goed aan het seizoen kan beginnen.
  • Op de regeldag zijn er verschillende leuke dingen op het sportpark te doen. Dit wordt verzorgd door het jeugdbestuur i.s.m. de nevenactiviteitencommissie en vrijwilligers (=NAC). Daarnaast hebben we nog meer dingen die gedaan worden tijdens de regeldag. De bedoeling is dat je met je nieuwe team doordraait en zo elk onderdeel langsgaat. Dit bespaart tijd en is een leuke introductie van het nieuwe seizoen.

Er zijn 2 rondes waarin elk team 4 onderdelen langsgaat. Elk onderdeel duurt ongeveer 25 minuten met 5 minuten uitloop en we hopen dan dat een team binnen 2uur de onderdelen heeft gehad. Zorg dat je op tijd bent, want dan kunnen we op tijd beginnen.

De onderdelen zijn:

1. Het ophalen van de spelerstassen, waterzakken en dergelijk spelersmateriaal en het maken van spelersfoto’s en teamfoto’s. Locatie: Buiten en hoofdveld.
  2. Een presentatie van de HJO, vertrouwenspersoon en het jeugdbestuur: Het technisch beleidsplan wordt besproken en ook eventjes belicht. Verder worden de verandering op technisch vlak besproken en de algemene ontwikkelingen in het jaar doorgenomen Locatie: V2.
  3. Een voetbalquiz langs het sportpark. Als tussenronde willen we de kinderen activeren en al een beetje in de voetbalsfeer laten komen. Daarom hebben wij gekozen voor deze voetbalmix. Voor de winnaar is er een prijs in het vooruitzicht!! Deze prijs wordt een week later bekend gemaakt!
  4. De tussenronde. Hierin is iedereen vrij om het sportpark te ontdekken of lekker te gaan voetballen.

Ook lopen er leden van het jeugdbestuur rond op het sportpark gedurende de regeldag waar trainers/leiders/ouders zich kunnen melden als er dingen zijn die nog niet helemaal in orde zijn voordat het seizoen begint. Dit kan dan worden opgelost.

Schema’s

Ronde 1:

Voor de eerste ronde zijn de teams:

Tijd/Teams

J012-1

J07-1/ J09-1

J010-1

J011-1

8:30- 9:00

9:00- 9:30

9:30- 10:00

10:00- 10:30