v.v. Wijthmen is partner geworden van de Vriendenloterij

25 september 2023 21:15

Sinds afgelopen zomer is v.v. Wijthmen partner geworden van de Vriendenloterij. Nadat aan het eind van vorig seizoen het tweede elftal van onze vereniging een mooie en succesvolle campagne had opgezet voor “De Wedstrijd van je Leven”, heeft v.v. Wijthmen zich bij de Vriendenloterij aangesloten.

De Wedstrijd van je Leven:
“De Wedstrijd van je Leven” stond in het teken van een social media campagne van het tweede elftal en meerdere andere voetbalelftallen uit Nederland. De winnaar kon een wedstrijd winnen tegen FC de Rebellen, een samengesteld team met enkele (rebelse) oud-voetballers. Ondanks een persoonlijk bericht van oud-voetballer Glenn Helder, behaalde het tweede elftal van v.v. Wijthmen niet zijn doel en viel uiteindelijk de hoofdprijs helaas niet in Wijthmen.

Speel mee met v.v. Wijthmen:
Maar nu is er een nieuwe kans om de hoofdprijs in Wijthmen te laten vallen. Speel je nu al mee of ben je van plan om mee te gaan spelen met de Vriendenloterij, dan kun je met jouw bestaande of nieuwe lot meespelen voor v.v. Wijthmen. Minimaal 40% van de inleg gaat direct naar de clubkas van v.v. Wijthmen.

Club wijzigen voor bestaande spelers van de Vriendenloterij:
Meer info over de Vriendenloterij is te vinden via www.vriendenloterij.nl of 088 – 020 1020. Hiermee kan ook contact opgenomen worden om je club waarvoor je meespeelt te wijzigen.

Het bestuur van v.v. Wijthmen wenst de deelnemers veel succes op de jacht naar mooie prijzen!