De kop is eraf voor het 1e

18 augustus 2015 19:00

Lang, M. de

19-08-2015

Het eerste elftal van onze vereniging heeft ondertussen 2 oefenwedstrijden en 1 bekerwedstrijd achter de rug.
De eerste oefenwedstrijd na de zomerstop werd in Uddel gespeeld tegen s.v. Pins Bernhard  1 en eindigde in een gelijkspel. Beide teams wisten 2x het net te raken.
Afgelopen zaterdag werd er uit in Daarlerveen met 3-1 gewonnen. Het spel van Wijthmen was echter voor verbetering vatbaar.
Dinsdagavond 18 augustus vond de 1e bekerwedstrijd plaats. Wijthmen speelde thuis tegen Nieuw Heeten en wist hierbij wederom met 3-1 te winnen. Kansen werden benut en er werd weinig weggegeven.
Op naar de volgende wedstrijd dus. Op het programma staan 2 bekerwedstrijden, dinsdagavond 25 augustus uit naar sv Raalte en zaterdag 29 augustus om 14.30 uur thuis tegen VSW.