Na de klinkende overwinning volgt een flinke nederlaag.

Wijthmen 1

Mag weg3 1

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse C

26 maart 2016 14:30

Blok, M.

Onbekend

Fotoverslag van deze wedstrijd gemaakt door Caroline Eenkhoorn via het webalbum.

Wedstrijdverslag via Gerard Meijeringh van Brugmedia.nl:

WIJTHMEN – ’s-Heerenbroek heeft de eerste drie punten in het Paasweekeinde binnen. Zaterdag werd met 1-6 gewonnen bij Wijthmen. Maandag speelt ’s-Heerenbroek thuis het inhaalduel tegen Zwolsche Boys.

’s-Heerenbroek kende een droomstart. Al in de 3e minuut zorgde Jonno Pruim voor 0-1. Vervolgens raakte Willard Visscher de lat. Na ruim een half uur spelen maakte William Dekker de 0-2.

In het eerste kwartier na rust kende ’s-Heerenbroek de beste fase in de wedstrijd. In de 46ste minuut scoorde Dekker zijn tweede treffer van de middag. Vier minuten later zorgde Willard Visscher voor 0-4, na een geslaagde combinatie met Kees Van Bruggen. Dezelfde Visscher raakte even later de paal.

Wijthmen deed nog wat terug, na een fout in de verdediging van ’s-Heerenbroek. Daarna hadden de bezoekers het even moeilijk, maar tien minuten voor tijd zorgde Wilhelm Kroeze voor de beslissing. Henri van de Stouwe tekende voor 1-6. Hij benutte een strafschop, nadat hij onderuit was gehaald.