Warmte op de Elshof en een punt binnengesleept.

Wijthmen 1

Kampen 1

Mannen zaterdag, 1, 4e klasse C

7 mei 2016 14:30

Blok, M.

Onbekend

Nadat Wijthmen 1 op de dag dat Sinterklaas verjaart Kampen een 6-1 overwinning 'kado' gaf, werd er gisteren onder warme omstandigheden op de Elshof met 1-1 gelijk gespeeld van de huidige nummer 5.
Foto's van deze wedstrijd zijn gemaakt door Caroline en te zien via het webalbum.
Komende zaterdag wordt de laatste wedstrijd gespeeld, uit tegen nummer 8 Reaal Dronten. Wijthmen kan geen punt meer stijgen en niet meer dalen, maar het idee om de laatste wedstrijd met een overwinning af te sluiten, voelt natuurlijk heel goed.