Wijthmen 2 verslaat Lemele 2

Lemele 2

Wijthmen 2

30 januari 2016 12:00

De eerste wedstrijd na de winterstop zit erop.
Met een aantal spelers die van langdurige blessures terug zijn gekomen, werd er afgereisd naar een prachtig gerenoveerde accommodatie te Lemele.
De weersomstandigheden waren slecht, maar toch werd erom 12.00 uur (!) afgetrapt op een mooi kuntgrasveld.
De 1e doelpoging was van Roy Beltman die de bal van grote afstand op de paal poeierde.
Vervolgens is het Ron Nijboer die voor een leeg doel nalaat om de score te openen.
De 1e helft verloopt gelijk op en word er gerust met een brilstand.
Na de rust word er aanvallender gespeeld en is het al vlot  0-1.
Met een splijtende pass van Sander Nijmeijer is het Tom Diepman die beheerst afrond.
De 0-2 valt even later als Ron Nijboer een vrije trap op mooie wijze in de kruising schiet.
Kansen komen erop meer ,maar aan de andere kant valt via een scrimmage de 1-2.
De opgekomen Mark van Gurp gooit het duel in het slot.
De keeper laat de bal na een vrije trap los en Mark is er als de kippen bij,1-3.
Het word uiteindelijk 2-3 via wederom een afslagen bal.
Uiteindelijk een nuttige en leuke oefenwedstrijd.
Volgende week vv Oene uit.

Opstelling:
Chiel Bos, Roy Beltman, Rens v Gurp, (45.Ronny Lohuis), Mark v Gurp, Rob Beltman, Dennis Ophoff, (45.Tom Grolleman) Sander Nijmeijer, (60.Robin), Robin vd Berg, (45.Jorry Veldhuis), Ivan Ophoff(C), Tom Diepman, Ron Nijboer.