Remise op de Elshof

Mannen, 1, 4e klasse C

25 november 2017 14:30

Onbekend

Nadat Wijthmen 1 haar laatste twee wedstrijden gewonnen had, werd aan deze wedstrijd één punt overgehouden. In de eerste helft kreeg Wijthmen een strafschop welke door aanvoerder Sander Nijmeijer benut werd. Helaas wist de tegenpartij het net ook nog te raken voordat de 90 minuten verstreken waren.
Wijthmen had bij winst door kunnen stomen naar een derde plek in de competitie. Nu is 't Harde ons voorbij gegaan en staat Wijthmen op een (mooie) 6e plaats. Volgende week volgt de uitwedstrijd tegen HTC.

Foto's van deze wedstrijd zijn gemaakt door Caroline Eenkhoorn en te zien in het webalbum.