Fotoverslag van gewonnen competitiewedstrijd na winterstop

Wijthmen 1

HFC Storica 1

Mannen, 1, 4e klasse C

27 januari 2018 14:30

Onbekend

Nadat het eerste elftal de laatste wedstrijd voor de winterstop thuis gewonnen had met 6-1 van 't Harde, was het afwachten hoe de jongens uit de rustperiode zouden komen. Twee weken geleden waren ze gretig tijdens de Wijthmenerplasloop. Van de oefenduels is de auteur niet bekend of hier behalve een verliespartij nog mooie uitslagen te zien zijn geweest.

Zaterdag j.l. werd de competitie hervat met een thuiswedstrijd tegen de nummer laatst, HFC Storica. Door met 6-0 te winnen staat het elftal op een mooie 5e plaats en slechts 3 punten verwijderd van nummer 3, Kampen.

Door deze overwinning heeft Wijthmen nu 3 thuiswedstrijden  en 4 uitduels gewonnen. Tevens is er thuis éénmaal gelijk gespeeld.

Foto's van de wedstrijd tegen Storica zijn gemaakt door Caroline Eenkhoorn en te zien via het webalbum.

Volgende week wacht de uitwedstrijd tegen 's Heerenbroek die momenteel de 11e plek bestrijkt.