Verlies een beetje onnodig

Mannen, 1, 4e klasse C

17 maart 2018 14:30

Bron: Rik Kapitein - De Stentor

Trainer Elvin Matuankotta typeerde het verlies van Wijthmen tegen Zalk "Een beetje onnodig".
"We beginnen beide helften te slap, daardoor kan Zalk snel scoren." Binnen drie minuten keek zijn ploeg al tegen een 0-1 achterstand aan. "Dat was een schiettent. Wij werken de bal niet goed weg, zij krijgen drie grote kansen achter elkaar, waarvan de derde er in vliegt." Toch bood de rest van de wedstrijd hem hoop. "Buiten het eerste kwartier deden we niet veel onder voor Zalk. Als je zo tegen de koploper kunt spelen, zorgt dat voor vertrouwen voor de komende wedstrijden."

Zaterdag 24 maart staat een uitwedstrijd tegen Kampen op het programma. Wijthmen heeft 25 punten uit 16 wedstrijden, Kampen 28 punten uit 15 wedstrijden. Dit belooft dus een spannende pot te worden.

Foto's van de thuiswedstrijd tegen Zalk zijn gemaakt door Caroline Eenkhoorn en te zien via het webalbum.