CSV maatje te groot voor Wijthmen

Wijthmen 1

CSV'28 1

Mannen, 1, 4e klasse C

7 april 2018 14:30

Onbekend

De wedstrijd Wijthmen CSV begon zaterdag met een minuut stilte vanwege het overlijden van vrijwilliger Gerard Logtenberg uit Wijthmen en clubicoon Berry Schot van CSV. Beide teams speelden om die reden met een rouwband.
Na de aftrap leek het snel gedaan, want na 10 minuten keek Wijthmen tegen een 0-3 achterstand aan. Nick van Gurp bracht de spanning nog enigszins terug door in de 39e minuut de 1-3 te scoren. De eindstand van 1-5 zegt echter genoeg.
Wijthmen speelt komende week uit tegen nummer laatst, Storica.

Caroline Eenkhoorn heeft op deze zonnige middag foto's gemaakt die wederom te zien zijn via het webalbum.