VV Wijthmen verlengt contract met Sander Zuidema

17 december 2023 12:30

Het bestuur van VV Wijthmen heeft een akkoord bereikt met Sander Zuidema om zijn huidige contract te verlengen met nog een jaar voor het seizoen 2024-2025.

Wederzijds heerst er tevredenheid over de huidige samenwerking tussen Sander, zijn staf en de club. “Ik ben blij met de samenwerking en voel me op mijn plek bij de club. De samenstelling van de groep, de samenwerking tussen het eerste en tweede team en het bijzonder onderhouden veld hebben bijgedragen aan het besluit om ook volgend jaar samen verder te gaan.”, aldus Sander.

PHOTO-2023-12-15-10-51-28.jpg

Namens het bestuur van VV Wijthmen,