Wijthmen 1 uit de beker

Mannen, 1, Groep 2 21

16 september 2017 15:00

Onbekend

De tweede bekerwedstrijd werd zaterdag 16 september uit tegen Hatto Heim gespeeld.
Om door te bekeren na de nederlaag van vorige week, waren drie punten eigenlijk noodzakelijk, maar tegen dit team dat uitkomt in de derde klasse zou het een hele opgave worden.

Verslag via svhattoheim.nl

Het was in de 9e minuut de 1-0 voor Hatto Heim.
Een voorzet van Joep van Apeldoorn werd door verdediger Stefan Klei in eigen doel geschoten.
Hierna ging Hatto Heim op zoek naar de 2-0 , maar was slodderig met de kansen die ze kregen.
Naar een half uurtje spelen was er een handsbal door een Hatto Heimer , Scheidsrechter Kwakkel uit Wapenveld gaf een strafschop.
Sander Nijmeijer schoot onberispelijk de bal in het doel 1-1.
Tien minuten later was het Niels van de Velde die de bal uit een voorzet van Joep hard in schoot 2-1.
Die zelfde Niels schoot vijf minuten hierna de ruststand op het scorebord 3-1.
Na de thee was het van twee kanten geen best voetbal.
Veel bal verlies , ballen die niet aan kwamen ,zowel van Hatto Heim als van Wijthmen.
Een uurtje onderweg en Erwin Brem wisselde drie spelers om weer een beetje pit in de wedstrijd te krijgen.
Het was meteen Ruben Bouwhuis die goed door zette maar zijn schot ging net naast het doel van keeper Beermink.
Paar minuten hierna een mooie aanval van de geel/blauwen , en het was Christian de Vries die het laatste tikje gaf voor de 4-1.
Hierna ging de wedstrijd als een nachtkaas uit.
Na 92 minuten vond ook scheidsrechter Kwakkel het mooi geweest en floot af.

Foto's van deze wedstrijd - gemaakt door Caroline Eenkhoorn - te zien via het webalbum.

Komende dinsdag kan Wijthmen 1 de eer nog redden door in het MAC3PARK Stadion tegen Zalk, die eveneens geen wedstrijd gewonnen heeft, punten te pakken.
Info over deze wedstrijd via deze link.